#4 Action Hero

Co by było gdybyśmy mogli wcielić się w bohatera strzelanki nie gdy jest w “robocie”, ale kiedy odpoczywa/przygotowuje się do swoich akcji ? Według mnie była by z tego dobra gra (ale to zależy od wykonania oczywiście). Oto jak ja sobie wyobrażam realizacje takiego pomysłu:

  1. 1.Rozwój postaci mógłby wyglądać jakoś tak: startujemy skromnie w jakimś podrzędnym mieszkaniu, z materaca wystają sprężyny. Na zapleczu mamy worek do trenowania boksu, ławeczkę do wyciskania i możemy jeździć na strzelnicę raz w tygodniu poprawiać celność. W miarę postępów i nowych osiągnięć oczywiście coraz lepsze warunki mieszkania i dostęp do coraz lepszych opcji treningu postaci oraz regeneracji.
  2. 2.Typowy dzień/fragment rozgrywki mógłby wyglądać jakoś tak: nasza postać jest poobijana i piekielnie zmęczona klikamy zatem na materac, aby się zregenerowała. Kiedy jest już na full to budzimy herosa naszego i zaczynamy trening (decydujemy, że w tym konkretnie dniu nie wyruszy na akcję, ale potrenuje). Kolejno ławeczka, szejk białkowy, worek bokserski, stejk i węglowodany, za całość + 4 pkt do siły. Potem zamawiamy z wypożyczalni VHS z Van Dammem. Obejrzenie filmu nam daje +1 do zręczności i regeneruje energię o 2 pkt.
  3. 3.Kiedy zdecydujemy, że bohater jest gotów wyruszyć na jakaś akcyjkę to ekwipujemy go (nowe uzi + kamizelka kuloodporna + opaska na głowę). I klikamy "Idź do roboty" następuje sekwencja jak z filmu (nie kierujemy jego poczynaniami tylko obserwujemy jak sobie radzi, a radzi sobie i zarabia tym więcej, im lepiej uprzednio go wytrenowaliśmy i wyekwipowaliśmy).

Inspiracje: Game Dev Story

Zainspirowany ? Skomentuj ! Chcesz wykorzystać w swoim projekcie ? Masz nasze pozwolenie (wspomnij tylko o tym miejscu jako źródle inspiracji).

Skomentuj>

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *